Vi söker dig som är intresserad av att arbeta extra på vår kundtjänst

Vi ger dig möjlighet att komma in i ett framgångsrikt företag tillsammans med engagerade medarbetare. Personerna som vi söker erbjuds möjligheten att arbeta som timanställd mellan 8–12 dagar per månad. Detta är en utvecklande roll där du får chans att bygga på ditt CV. Sök redan idag då vi tillsätter tjänsterna löpande.

Om tjänsten

Just nu söker vi 5 personer till vår kundtjänst med placering i Helsingborg.

Arbetsuppgifter

Som medarbetare på vår kundtjänst blir du certifierad försäkringsförmedlare och kommer att arbeta med att ta emot inkommande samtal från våra kunder samt en del administrativa uppgifter. Samtalen kommer till största del att röra sig om frågor kring våra försäkringar. Din roll är att ge den bästa möjliga servicen till våra befintliga och potentiella kunder.

Vi söker dig som

  • Har goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift
  • Har god datorvana
  • Har erfarenhet av försäljning och service

Det är meriterande om du

  • Har erfarenhet inom telefonförsäljning

Som person trivs du med att arbeta i ett högt tempo. Du har ambitioner och mål för dig själv och arbetar hårt för att nå dem. Du skall vara en lagspelare som trivs med att tillhöra ett positivt team. Du kommunicerar tydligt, engagerat och på ett förtroendeingivande sätt samt har intresse, vilja och förmåga att hjälpa våra kunder för bästa kundupplevelse. Alltid med kunden i centrum.

Vi erbjuder dig

  • Fast timlön
  • Möjlighet till schemalagda dagar
  • Inspirerande och engagerade medarbetare
  • God arbetsmiljö i ett av Helsingborgs finaste kontor

Placering

Som medarbetare på vår kundtjänst erbjuds du en bra arbetsmiljö på en av Sveriges mest moderna arbetsplats – Sundsvåningen. Vårt kontor ligger i nya delen av Knutpunkten i centrala Helsingborg med goda kommunikationsmöjligheter.

Välkommen med din ansökan till jobb@assistansbolaget.nu

sektions delare